....


 
 
Jag försvann helt igår utan en förklaring vilket inte är rättvist mot er alla. Ber om ursäkt till er som ringde igår men jag la undan mobilen hela dagen, orkade inte prata med någon. Facebook, instagram och bloggen är borttagen från mobilen, gör bara detta inlägg sen tar jag bort insta igen. Mycket snurrar i mitt huvud efter gårdagen men det var ett hårt slag i magen för mig. Cassador vill inte och då vill inte jag heller längre. Kommer starta tävlingen till helgen men får jag samma känsla igen så lägger jag hoppningen på hyllan tills jag bestämt mig för vad jag ska göra. Jag har försökt och jag har kämpat men ensam är inte stark och jag orkar verkligen inte mer!!!! 
Det gör så ont och jag är så ledsen, hoppning är verkligen jag och något jag älskar med hela mitt hjärta ❤  
 
 


Postat av: MalinKalin
2015-08-31 - 13:42:33

Hoppas allt löser sig för det är ni värda! Om ni pausar hoppningen ett tag och kanske kör dressyr och frihetsdressyr så kanske hoppningen känns bättre sen igen. Lycka till oavsett hur du gör <3

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: sara
2015-08-31 - 17:56:50

Har du testat låta en annan duktig ryttare hoppa honom några gånger? Det är verkligen inte menat så att du inte är duktig (för det ÄR du Erica, tro inget annat!). Men det kanske kan vara ett sätt att bryta ett mönster eller komma ur en svacka. Det har själv blivit så för mig och min häst(också en mycket känslig och speciell individ), vi gick från höga klasser till att helt gå ner oss. Vi tog hjälp av en väldigt duktig ryttare som först hjälpte hästen ur mönstret och sen mig, så blev det strålande efter. Är två individer inne i samma "mönster" kan det vara väldigt svårt att bryta det.

Stor kram till er, ni klarar det här!

Svar: Hej! Missat svara på din kommentar. Jag har haft min tränare som hoppat honom men saken är den att jag måste lära mig rida honom och ge han det bästa stödet nu när han är lugn. Vi har backat rejält men vi har tagit oss en bra bit framåt och jag har redan tagit mig över ett enkelhinder på 110 med en lugn Cassador :) <3
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: