Vilken söndag!!


 
 
Jag vaknade upp i Varberg och hann bara äta frukost innan jag var tvungen att åka tillbaka till halmstad för jobb. Fick dock gå hem 30 minuter tidigare, alltid är det något, och då slängde jag på mig löparskor och träningskläder. Skyndade upp till galgberget innan det blev allt för mörkt. Jag njöt verkligen av att springa idag, eller det brukar jag göra men på kvällskvisten är det lite kyligare och skönare att springa. Sen kan man inte klaga på den underbara solnedgången, fångade denna bild med min mobil och den visar ju bara en bråkdel av alla färger som klädde himlen. Blev en runda på 7 km och min kondis börja bli grym, känner att jag kan springa nästan hur mycket som helst. Men jag springer inte och tränar på marken för beach 2015, jag vill bli topptrimmad för att sedan kunna leverera på hästryggen. Jag tränar och trimmar Cassador för att ge han de bästa förutsättningar och jag tränar mig själv för att kunna leverera det!
 
Jag är så spänd och förväntansfull på kommande vecka, det blir hårdtrim för oss båda. Fredag, lördag och söndag blir det tävling i Laholm, helgen efter är det premiär ute och även där tävling fredag, lördag och söndag. Åh jag vill ha fredag redan nu, är även ledig så det ska bli extra skönt. Tagga, träna och fokusera, jag tränar mig även psykiskt och mentalt. Jag trimmar mig själv hur jag ska rida med bara tanken, sedan tränar jag det hemma och sist leverera det på tävling!
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2015-04-20 - 12:23:41

Så vackert! :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: