Ops så bad


 
 
Här var det dålig uppdatering, men jag har mina ursäkter ;). Mitt internet är slut på mobilen och jag har tidigare köpt till flera gånger så nu fick det vara nog. Vi har inget Wifi där jag bor så jag är hemma och lånar lite internet i equipehuset. Jag är även hundvakt plus att jag har jobbat över flera timmar varje natt så mina dagar består av rida häst, gå ut med hund, äta och sova. Tyvärr blir bloggen lidande men ni förstår säkert. 
 
I morgon hoppas jag få till ett inlägg om Corvette om det inte blir allt för länge jobb inatt också. Cassador trimmades första dagen idag och jösses så fin <3 Lugn, enormt avslappnad och han kändes bara så glad. Jag och en kompis i stallet trimmade på lite bommar bara, våra hästar ska gå denna helgen med så mycket hoppning behövs inte i veckan. Kommer bli mycket tävling för Cassador framöver, då det är det vi behöver så jag ser det som träning. Ser fram emot helgens klasser, fredag 1.20, lördag 1.20 och söndag 1.20. 
 
 
Idag fick boxhästarna komma ut i en jättestor hage och gissa om de blev glada :) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: