Tränslöst


 
(oavsett om det är ett aprilskämt el inte..)
 
Kunde inte låta bli att skriva ett snabbt inlägg om detta, jag har länge velat lära mig rida Cassador tränslöst, då jag älskar utmaningar. Jag tror nämligen att det kommer att gå, Corvette är jag inte helt hundra på då hon inte riktigt är där jag vill ha henne än. 
 
Nu blev jag ännu mer inspirerad att göra det när Mads på bilden nedan kan det, däremot så tänker jag inte trimma in dressyrprogram utan vi ska HOPPA :D 
 
Vad tror ni?! Kommer vi att klara det?! 
 
 
 
Artikeln kan ni hitta på hippson.se
 
 


Postat av: Christa
2015-04-01 - 12:51:17

Så söt du är 😊 Att du kommer klara det är jag övertygad om, men artikeln är nog ett aprilskämt 😁❤️
Kram, Tant C

Svar: Om det är ett aprilskämt, så kommer jag bli fruktansvärt arg!! Det är det sämsta aprilskämt isf, men tyvärr har du nog rätt... :(
Ica

Postat av: Emelie
2015-04-01 - 15:35:55

Bilden är dock fejk,.. men hoppas inte att artikeln är det. Skulle vara roligt att få se=)

URL: http://komkoma.blogg.se/


Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ~♥
2015-04-01 - 15:45:07

Sjukt dålig aprilskämt isåfall!!

Det är klart du kan göra det! Det är jättelätt att lära in! Ha t.ex en halsring runt hans hals och träns och tyglar som vanligt, men du styr med halsringen i första hand och om han inte svarar så tar du med tyglarna :) t.ex om du ska svänga kanske du först vrider kroppen eller hur du nu gör, sen tar du och trycker med halsringen och SEN tar du i bettet :D

Svar: Tack bästa du för tipset, ska bli sjukt roligt att testa!! :-)
Ica

URL: http://neapocalypse.se


Postat av: FILIPPA [filippamyhrberg.se]
2015-04-03 - 20:24:30

Ingenting är omöjligt, allt går, så tror absolut ni kommer klara av det efter lite träning :-) lycka till!!

URL: http://filippamyhrberg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: