When dreams come true


 
Jag rider in på tävlingsbanan med mycket självförtroende,
det gick nämligen väldigt bra på framhoppningen.
Idag väntar jag för första gången inte i något hörn,
vi travar runt hinderna och Cassador är lugn.
De ropar upp mitt namn och jag börjar galoppera.
Jag rider längs med långsidan och får upp ett bra tempo.
Vi vänder strax upp mot ettan och jag får den där känslan,
det är här vi hör hemma min vän, vi är inte nervösa och vi är inte övetaggade.
Vi båda njuter av att vara här.
1:an, 2:an, 3:an, kombination.. ja allt flyter på så himla bra.
När vi har hoppat 8:an så är det dags för omhoppning.
Jag fortsätter med samma ridning men lite skarpare kurvor.
9:an, 10:an, 11:an och vi bara flyger fram.
Cassador älskar att prestera och alltid göra sitt bästa,
nu hänger även piloten med och vi är ett med varandra.
Denna känsla har jag letat efter i 3 år, tänk er, 3 hela år.
Vi kämpar oss nu igenom sista kombinationen och vi båda ser nu målet,
vi vet att det är nära.
Jag ändrar ingenting och Cassador bara flyger över sista hindret som om ingenting.
Jag omfamnar min vän, min bästa fyrbenta vän.
Jag ropar "duktig kille, braa" med glädjetårar och en helt fantastisk känsla.
Jag vann, VI vann...
Ja vi har äntligen vunnit det finaste priset man kan vinna och det är teamwork <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Annaokexi
2015-04-26 - 23:29:25

Åh!!! Om jag bara kunde vart där! Helt fantastiskt <3 // Lexi

URL: http://Annaokexi.blogg,se


Postat av: Lina Sällberg
2015-04-27 - 07:30:02

Wow vad fint!

URL: http://sallberglina.blogg.se


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-04-27 - 07:33:18

Vilken superrunda, grattis!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Cecilia Lundberg
2015-04-27 - 12:47:17

Underbart! Inget pris i världen kan överskina ett perfekt teamwork!!

URL: http://cissemiss.blogg.se/


Postat av: Gitta
2015-04-27 - 20:29:13

Vilket team!!! Ser helt underbart ut! Stort grattis. Ni är så bra båda två som inte ger upp utan är positiva och bara ger järnet. Det är det som gör det extra roligt att läsa din blogg. Ni bara reser er upp och kämpar på, det är vad jag kallar en bra förebild! Pussa extra mycket på Cassador <3 / Gitta


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: