Stolt <3


 
Idag är jag lite extra stolt över mig själv och Cassador. När jag skulle rida ut idag så märkte jag när jag kratsade hovarna att ena bakskon enbart satt fast med söm på ena sidan. Jag har aldrig kunnat sko Cassador bak så jag tog fram godis och mina verktyg. Berättade för honom att jag bara ska slå i två sömmar, sen är jag klar. Han stod helt stilla och drog bara några gånger med benet men långt ifrån tidigare. I DID IT, HAPPY!! 
 
 
 


Postat av: Anna & Trú frá Reykjavik
2015-04-23 - 09:54:28

Ooooh, är du inte rädd för att slå sömmen fel...? :3

Svar: Nää, jag har fått lära mig hur man gör :)
Ica

URL: http://WWW.Annaochtru.blogg.se


Postat av: Mamsen
2015-04-23 - 12:35:18

Vad duktig du är. Han litar på dig😍
Kramis från
Mig och daddy


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: