Mycket har hänt


 
I oktober förra året började jag träna igen, träna mot nya mål och att bli ett med min häst. Att kunna utvecklas som ryttare och glädjas med framgångar, små som stora. Ingen föds som proffs och ingen når toppen ensam, vi alla måste bara hitta den vägen som funkar bäst. Jag tror att vi ALLA kan nå toppen om vi vill och kan, om det så är på en ridskolehäst, travhäst eller ett halvblod. Alla har en chans, det gäller bara att välja rätt väg. Jag har hittat min tränare, stallplats och ro i livet, äntligen. Jag har stora mål med livet och vill lite för mycket ibland. Men om man tar ett steg i taget, njuter av det lilla i vardagen och lär sig att uppskatta små ting. Tror jag att man kan nå toppen lättare. Våga tro på sig själv bara <3 Här nedan kan ni se en bild från oktober och tre bilder från i veckan. Jag red som en kratta förr, det gjorde Cassador spänd och hans språng flacka. Nu har jag lärt mig rida och även Cassador har lärt sig att hoppa med spänst och mer avslappnad.
 
När jag pratar om att nå toppen menar jag våra individuella mål, mitt är att ta mig så långt jag bara kan samtidigt som jag har roligt. Det sistnämnda är viktigare än höjd och prispall. 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Cecilia Lundberg
2015-04-13 - 11:55:29

Det är roligt att blicka tillbaka och se hur mycket man gått framåt! ☺

URL: http://cissemiss.blogg.se/


Postat av: Susanna
2015-04-13 - 13:55:32

Vilken skillnad! Så himla roligt med jämförelsebilder.

URL: http://susannalundgren.blogg.se


Postat av: Erika Pettersson
2015-04-16 - 09:37:43

Vilken skillnad! :D
Va härligt att ni fått sån framgång.
Jag tror du kommer gå långt faktiskt.

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: