.....


 
 
 
Är så trött så jag orkar inte ens få till en rubrik och då är det illa ;) Det blev övertid inatt med, väldigt väntat men man vet ju aldrig. Slutade strax innan 02.00 så inte mycket sömn inatt. Jag gick upp ganska tidigt och drog till stallet. Skrittade ut en lång runda med en kompis och sedan trimmade jag i ridhuset. Cassador kändes riktigt fin idag, är bara så hemskt trött på det där spöket som står i samma hörn varenda förbannade dag. Nästa häst jag köper ska inte vara tittig och knäpp i hörn, (önsketänkande). Jag är bara så himla trött på det, tycker att han är fruktansvärt löjlig bara.
Sen har jag putsat och packat och fixat iordning allt tills i morgon, har till och med flätat Cassadors svans. Får jag tid i morgon så kanske det blir lite bad men tycker för ovanlighetensskull att han är ganska ren. Men nu går de i en mycket större hage och lerpölarna är som tur är uttorkade. Så fort det regnar lite så ser han ut som en gris, topp till tå. Då han är så känslig när man borstar med lite hårdare borste för att få bort all lera så tycker jag det är snällare om man badar. Det jag behöver göra i morgon när jag kommer till stallet är bara att packa in i släpet och knoppa honom, samt mocka boxen. Ser verkligen fram emot denna helg och det blir inte några långa dagar då det är så få starter, vet int eom det är på gott eller ont att det är få starter. Ibland känns det som att man har större chans för poäng om det är fler starter. Aja, må bästa ryttare hamna i toppen :) Det är första utomhus för oss och jag kommer att rida väl och snabbt.
 
 
 I morgon blir det ett inlägg om Corvis <3
 
 
Sista hindret i falkenberg förra året. Vet inte vilken placering men tror det blev en vit rosett :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: