Tack för dina ord, Jessica <3


 
Jag blir så stolt över att ha så otroligt vackra och underbara läsare. Ni finns där för mig och mina hästar, även om jag aldrig träffat er. Bloggen har givit mig mycket och det är tack vare er <3 Jag är så sugen och laddad på att fortsätta, få mer liv i bloggen. I morgon ska jag ner till equipehuset och planera lite, släpper även en nyhet i veckan <3 
 
 
 
Tack fina Jessica för dina vackra ord <3
 
Du verkar vara en sån fin och klok människa. Cassador är nog överlycklig av att ha en sån förstående ägare. Så många andra som hade utnyttjat eller förstört hans kapacitet men du väljer att ta det lugnt för er bästa. 
Förstår att det är jobbigt och att man tappar motivationen, men den kärlek som strålar genom dina bilder och text är obeskrivligt, och därför säger jag bara, kämpa på lite till, det kommer reda ut sig tror jag :) 
Stor kram
 
 
 
 
Saknar dig min prins 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: