Snart, snart.. :)


 
Idag tog jag ledigt från stallet, stod i köket igår och lagade mat till 65 personer. Fick även guldhjälp från vänner, utan dem hade jag dött. Inte varje dag man lagar mat och fixar till så många :) Så jag fick ledigt, annars hade jag bränt ut mig själv. Legat och hostat hela natten och fått lite sömn igen, men vi låg kvar länge i sängen i morse och tittade på film vid frukosten. 
 
Vi besökte nya stallet idag och lämnade lite saker, det är så mysigt och man kan verkligen se att hästarna trivs där <3 Eftersom jag kommer att ha ett eget stall ett tag då det bara finns en ledig box i det andra tänkte jag åka dit i början av veckan, städa och fixa allt innan hästarna kommer. Längtar så att komma igång med min vardag som jag älskar, älskar att umgås med dessa stora djur. Pussa, gosa, pyssla, rida och bara umgås med dem <3 Jag skulle inte kunna ha ett liv utan häst, jag växte upp utan häst men nu när jag har egna så vill jag aldrig lämna denna lilla rosa bubbla. Det enda som kan stoppa mig är en familj, om det inte skulle funka på något vis men det är långt borta ;)
 
 
 


Postat av: NICOLE VAATTOVAARA
2014-09-22 - 09:38:41

Vilka fina hagar ni har! =)

Svar: Tack :)
Ica

URL: http://watto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: