Schemat är fullt :)


 
 
Inte en lugn stund idag, jo nu på morgonen då jag verkligen behövde sova ut. Men då vaknar man hela tiden istället och vill till stallet ^^ suck... Så först ska jag åka till hööks och hänga på låset vid 10. Glömde köpa verktång så det ska inhandlas, sen iväg till stallet och sko Cassador fram med guidning vid sidan om. Sen ska jag rida ut med Moa istället så jag lär mig hitta lite. Hem och duscha och försöka sova lite, innan vi tjejer på jobbet ska ha fixmys. Klockan 19 möts vi alla upp på wildwest för en bit mat och när vi är mätta bär det av till stan, förfest hos en killkompis på jobbet och sedan utgång. Söndag...först stallet, sedan jobb och på kvällen blir det Harrysmiddags med tävlingssektionen i stallet =D Vi hörs av om det finns några luckor ;)
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2014-09-27 - 10:10:40

Ojj Oj! Här var det aktivitet på hög nivå, as usual
eller hur pärlan =)) Hoppas helgen blir toppen!
Kramis

Postat av: MalinKalin
2014-09-28 - 18:57:46

Oj snacka fullbokat schema hehe :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: