Måste tänka på Cassador


 
 
"Jag har länge funderat för vad som är bäst för min häst. Där jag har haft honom är hagarna små och ingen hästkompis. Under en lång tid nu har vi flyttat till tillfälliga ställen, stora hagar och hagkompisar. Detta är något som jag önskar att han ska fortsätta att ha tillgång till. Så, vad finns det för mysiga stall i närheten av Halmstad?? Stora hagar, bra ridbana och helst ridhus men inget måste. Måste däremot ligga i närheten av något. Jag vill se vad som finns innan jag bestämmer mig men hästen har nog redan gjort det ;) Skicka pm eller mail till [email protected]. Mvh Erica"
 

Detta skrev jag ihop idag, anledningen är flera.. Men jag fick ett meddelande från Tina idag, hon som tar hand om Cassador, jag har frågat henne några gånger hur det går och fått svar att de kliar varandra och myser m.m. Idag skrev Tina "Din kille verkar trivas här, han står tätt ihop med Razzia, och idag när de fick lite kraftfoder så fick Granat äta i hans hög <3"
Granat är en av årets fölungar och Cassador är verkligen världens snällaste och skulle inte röra ett hårstrå på fölis om han inte hade tiggt om det. Kanske inte ens då, för hundar kan hugga och skälla och han lyfter inte ögonbrynen <3 Allt jag sagt, allt jag trott på börjar jag gå emot nu. Jag kommer leta stall, hittar jag rätt säger jag upp mig direkt. Cassador är värd mer och eftersom folk inte lyssnar så känns detta även som att det vore det bästa för oss båda. Mår den ena individen inte bra blir vi aldrig ett fysiskt och psykiskt välmående team <3 
 
 
 
 Synd att detta ställe inte låg närmre <3
 
 


Postat av: Tina
2014-09-05 - 05:19:41

Du kan ju alltid flytta hit Erica ;) Kramiz

Postat av: Carolin
2014-09-07 - 22:43:45

Hoppas du hittar något som passar er båda bra :-)

Svar: Å jag med <3
Ica

URL: http://stallcarlsvik.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: