It's up to you,


 
 
change it and it might be the best thing you ever done. 
What do I have to lose?! Nothing....
 
 
Sitter nu på en solstol och funderar över livet. Jag har aldrig riktigt vetat vad jag vill med mitt liv och jobb. Men en sak har jag vetat sen jag föddes, att hästar har en speciell plats hos mig och jag vill aldrig att någon ska förstöra det eller ta det ifrån mig. Det finns otroligt många elaka människor i vår omgivning, som bara väntar på de dåliga händelserna eller misslyckanden. Jag tycker Facebook och Instagram är klockrena bevis på vilka vänner som bryr sig om en. Vilka som klickar på "like", kommenterar, stöttar eller de som skiter i vilket. Man kan se hur andra får like eller kommentarer av dessa personer, ja då vet man vad man betyder för dessa människor :) Hästfolk... Jag ska göra ett längre inlägg om lagkamrater och tävlingsanda en annan dag för en del behöver höra det flera gånger... 
 
 
Jag är så peppad nu, full av energi att låta bloggen blomstra med hästar och allt som kommer att hända!! Är ni lika peppade som jag?? :)
 
 
Jag just nu...
 
 
 
 
Cassador nu...
 
 
Corvette hos Caroline Bågfeldt <3
 
 
 
Lyckliga moments <3 
 
 
 


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-09-05 - 14:41:49

Sv: Tack Erica, alltid lika roligt att höra!
Självklart är det så, och slit ger ju med sig. På tävling är det lite mer jävla anamma :D haha. Nu i helgen är det 1.10 debut som gäller! :D

URL: http://carolinebagfeldt.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: