Beach day


 
 
 
Hej allihopa, vilken underbar dag vi har idag va?? =) Jag tänkte faktiskt att jag skulle få njuta av kanske årets sista varma och soliga dag så jag tog ledigt idag. Började dagen med att äta en lång frukost och betala alla räkningar, både gott och inte gott. Haha, men sånt måste göras så det får man ta helt enkelt. Sen åkte jag till stallet och red ut med Moa och mina hästar, första gången jag tror Razzia besökte stranden och shit vilken cool häst hon är. Cassador som har besökt flera stränder var mer tittig än vad hon var, så himla go och positiv. Vi red även över 3 bäckar åt ett håll och samma bäckar på vägen tillbaka. Inga problem där inte och sen tyckte hon inte havet eller de stora stenarna va läskiga utan människorna. Haha, så himla söt men hon gör verkligen inte mycket väsen av sig. Sista biten innan stranden fick vi rida bredvid en större väg och där kom både motorcykel, bil+släp och buss, men inte en fena rörde hon. STOR GULDSTJÄRNA!!!
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-10-29 - 12:00:49

Åh jag vill också ha en strand att rida på! Avis ;)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: