Sentimental eller bara ren glädje..


 
 
 
Ikväll slutade vi lite tidigare från jobbet, kom hem i god tid och fick sällskap vid matbordet av far och bror. De skulle hämta lite möbler som min bror och Lina hade fått hit levererat från Skåne. Mysig stund och samtidigt har vi kollat på Idol. När de åkte så tog jag tag i och fotade allt jag köpt idag, men när jag skulle lägga in det i datorn fastnade jag vid ett inlägg.......Min stora dag <3
 

Jag kunde inte hålla tårarna borta, det var magiskt och helt underbart. När jag läste om "Min stora dag", som är en stiftelse som samlar in pengar till barn som är svårt sjuka, ville jag bara dela med mig av detta. Ni kan gå in på hemsidan här, www.minstoradag.org och även besöka inlägget som jag fastnade vid, HÄR. Ni kan även gå in och kika på alla underbara kommentarer som Fru Wahlgren fick på sin blogg, kika HÄR.
 
Kan inte ni känna någon gång att ni vill göra mer, ge mer till någon som verkligen behöver det, kunna unna någon lite extra och bara bli glad utav att se någon annan få uppleva något som "min stora dag". Om jag hade varit känd och någon skulle frågat mig om jag kan tänka mig att ställa upp så som Benjamin Wahlgren gjorde, så hade det varit bland det största och bästa jag gjort. För mig behöver det inte vara en sak, glädje för mig kan vara att se någon annan lyckas och bli glad. Jag glädjs av att man gör detta för barn som har det tufft i livet, likaså gör jag det när någon lyckas på tävlingsbanan. Jag tycker vi har nog med jobbiga stunder, sjukdomar, näthat, moddning med mera. Jag tycker vi borde uppskatta livet mer och GE mer än att TA. Ge glädje till någon annan, jag lovar att du själv kommer att må bra utav det. <3
 
SÅ GÖR SOM JAG, strunta i den där feta godispåsen eller stanna hemma en kväll istället för
att gå ut på krogen (eller unna dig det efter du fört över en liten slant)
OCH skicka in en slant till...
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: