Outfit


 
 
Ni önskade lite mer outfitbilder så tänkte ge er en från i söndags. Kommer flika in med outfit lite då och då. 
 
Cassador 
 
Från equipe är sadeln, en carbon Ek26, nytt schabrak, inte funnits tidigare,  sadelgjord nytt träns som jag kommer göra en utvärdering på även bettet (ej equipe) och även padden och stigbyglar är från equipe. Sen har vi veredus skydd, graman från John Whitaker
 
Jag, Erica, Ica, Icusen ;)
 
På toppen sitter en Hjälm från John Whitaker, svårt att byta. En brun halsduk från Egypten, västen från schockemöhle och även polotröja. Ridbyxorna är från CRW och riktigt snygga och sköna. Shaps från Dyon, handskar från Samshield och skor från hööks. <3 
 
 
 
PS. Gramanen som jag har är öppen i spännet i mitten, så fastnar han med benet åker den ur min hand och genom bettet.
 


Postat av: MalinKalin
2014-10-29 - 12:01:56

Himla snyggt med brunt och beige!

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: