En till... <3


 
 
Här kommer en till kommentar från Emelie, bloggar på komkoma.blogg.se, jättefina bilder så gå in och kika :)

Det där med att du inte får elaka kommentarer är nog för att du verkar vara så "på jorden" du tror inte att du är nått, försöker inte vara bättre än alla andra.
Provocerar inte, skryter inte. 
När det går bra för dig på tävling, med sponsorer eller bara dina framsteg med Cassador så blir jag glad för din skull, Även om jag inte känner dig. Så känner jag inte för någon annan bloggare jag följer.
 
Tack för dina fina ord Emelie, det är så roligt att läsa hur jag framstår i bloggen, du är en fin människa. Visst kan man tycka olika men det är aldrig roligt att bli uthängd som bitchig, elak och skrytsam. Tror inte många vill det medvetet, jo det finns några, men jag vill inte det. Känner inte att jag får ut något av det, heller inte håna andra bloggare om si och så.
 
 
Foto: Lexi Mudifaj 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: