Bloggen skiner =)


 
 
 
Jag är glad och mår bra, Cassador trivs i sitt nya stall, ridningen går framåt, bloggen växer och jag får fina kommentarer om min nya design. Mycket annat smått är på G och livet är bara för härligt :) Jag börjar även se fram emot att träna och senare tävla Cassador. Det ska bli så otroligt roligt att komma igång på riktigt igen, men vi ska ta det sakta och säkert.
.
Caroline skrev:
 
Herregud vad snygg blogg du har nu gumman!! Det ser verkligen proffsigt ut :D 
 
 
 
Bloggens utseende är tack vare Linnea, ni hittar hennes blogg HÄR. Denna duktiga tjej kommer att ha hand om min design från och med nu. Känns otroligt tryggt att lägga den i hennes händer, hon är grymt duktig med bilder och designer. Hon har redan fixat nästa header, riktigt läcker är den med <3
 
 
 
neapocalypse.blogg.se


Postat av: Erika Pettersson
2014-10-20 - 18:23:25

Super fin design! :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: MalinKalin
2014-10-21 - 12:18:58

Ja den ser jätteproffsig ut! Blir nästan lite avis faktiskt ;)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: