Behöver jag nämna det?!


 
 
Nä jag tror knappt det, för ni vet hur mina dagar är ;) Kan även berätta att jag höll på att glömma min kära pappas födelsedag, ringde 21.30 och grattade.. Suck. Men, ny dag i morgon. Hoppas den lilla rödtotten på fyra ben kan lugna ner sig 7hg i morgon, jag är glad att hon gick på lina idag för hua så galen hon va. Men vi tränade på att hoppa över ett litet hinder, dock brydde hon sig knappt så blev knappt ett hopp.
 
Även Cassador fick gå på lina, jogga av sig och även hoppa några skutt. Lite spänd men fortfarande nytt ställe och jag ville han skulle jogga utan träns så blev grimma. Tyckte det funkade riktigt bra :) 
 
I morgon blir det först sovmorgon, sen kommer hela helgen vara fullproppad med aktiviteter. Jag ska försöka få någon att filma när jag rider Razzia i morgon. Cassador och en annan häst ska ut på långritt :) Skönt att få komma ut en dag, nu när vi har fyra skor så är det inga problem. Cassador ska även få hoppa på söndag, det måste filmas :) 
 
 
Vi hörs i morgon mina vännen,
jag önskar er alla en trevlig helg <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: