You make my world go round


 
Tack Marie <3 
 
 
"Hej 
Jag har följt dig via din blogg sen starten i princip. 
Jag älskar ditt tänk och att du vågar förändra massa saker för Cassadors skull. 
Jag är evigt tacksam för att du väljer att dela med dig av både medgångar och motgångar. 
Jag sitter här med tårar som rinner ner för mina kinder av lycka över ditt inlägg. Över din och Cassadors utveckling. . Ni är ett toppen team. . Låt det ta den tid de behöver! Jag och många andra tror på er! :) 
Och tack för påminnelsen om att komma ihåg dom små sakerna i vardagen. :) det var precis vad jag behövde idag! 

Kramar i massor, Marie"
 
 
Jag säger det om och om igen, jag är så otroligt bortskämd med era vackra och kärleksfulla ord till mig. Varje gång det dimper ner en fin kommentar från er läsare så är det som julafton för mig. Ni ger bort den finaste gåvan man kan ge till en människa man aldrig mött, speciellt på nätet, och det är kärlek, tilltro och vänskap för mig. Det som Marie skriver här uppe får mig inte att bli mallig eller fåfäng. Det får mig att fortsätta att vara den jag är, kämpa för det jag står för och även blogga för att det ger både er läsare något och mig själv. Jag bloggar inte för att bli Sveriges största hästblogg, jag minns sist jag va uppe och toppade nästan 1000 läsare, det va väldigt läskigt och jag va borta från bloggen i nästan två veckor. Jag har aldrig berättat det för er innan, fanns ingen anledning. Men jag har sett hur de stora bloggarna lever, hur de skriver och vilka kommentarer de får. Jag tror inte jag skulle tycka det va roligt att blogga om man få stå ut med näthat varje dag. Därav så kommer jag alltid att vara er evigt tacksam för det ni ger mig <3
 
Lång tid har vi kämpat jag och Cassador, och ni är många som har följt oss på vår resa. Ni vet att jag HAR försökt och att jag HAR kämpat, men när jag kände att jag försökt allt och låg för "döden" så tände ni ljuset för mig igen. Det var även så Pernilla, som jag tränar nu för, läste sig till allt som hände dag ut och dag in. Visst såg hon oss på tävling men bloggen gjorde att hon lyckades skicka iväg ett sms, det var nog räddningen för oss. Allt har en mening, bloggen är en stor del av mitt liv och jag kommer inte sluta på långa vägar. Det är inte långt kvar till 2015 och ni vet vad jag och Cassador kommer göra då.... ja det märker vi ;) <3 
 
 
 
 


Postat av: Juli
2014-11-25 - 05:49:16

Du och Cassador är så fina! Ni förtjänar varje fint ord! :')

Svar: Tack finaste du <3
Ica

URL: http://forcebacka.blogg.se/


Postat av: MalinKalin
2014-11-26 - 06:58:06

Du är såå värd alla fina ord <3

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: