Vill du träna för Pernilla Josefsson??


 
 
 
Pernilla kommer till Halmstad varannan vecka nu, det har blivit söndagar då vi som tränar för henne jobbar olika scheman. När tävlingssäsongen drar igång kommer det att bli en vardag men vilken dag och tid kommer vi att bestämma då. Pernilla kommer att komma hit nu på söndag, den 9 November, hör av er till mig eller till Pernilla själv, för att boka in tid för träning. Vi kommer förmodligen att hålla till i Plönninges ridhus då de har tillgång till hindermaterial och endast tar en avgift på 50 kr/pers. Pernilla tar 250 +moms för en träning och grupperna brukar max bestå av 3 personer. Jag har bara ridit med en person till och det är guld värt när man behöver hjälp. 
 
Jag har nu tränat för Pernilla 3 gånger och det är de bästa dagarna på väldigt väldigt länge. För jag och Cassador har hittat tillbaka till glädjen igen. Från att ha dalat neråt i över 1 år och hamnat på botten, även en hemskt omkullridning, så har Pernilla vänt allt på bara några veckor. Självklart har vi fått kämpa mycket på egen hand mellan träningarna men det är tack vare Pernillas grundläggande teori hur en häst ska ridas och hur jag som ryttare ska rida. Så jäkla enkelt och roligt när man hittar DET, jag lovar att detta var vår räddning. Ser verkligen fram emot vintern och även 2015. Sista tävlingen i Juni är bara ett i minnet, nu ser jag fram emot come back på tävling, hoppas ni följer med på resan :) 
 
 
Är ni sugna på att rida för Pernilla, hör av er till mig eller direkt till Pernilla.
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-11-04 - 18:28:02

Hade varit skitkul att prova en träning för henne men jag bor för långt bort :P

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: