Saknar Michelle <3


 
 
Michelle ska snart komma och hälsa på, kanske blir det någon ny film, hade ni gillat det?? Bjuder här nedan på två gamla godingar från i våras som Grymma Michelle har filmat och klippt ihop. Ni kan se att jag bjuder på mycket i filmerna, inget har klipps bort, det är verkligheten helt enkelt. Herrejösses vad min ridning har utvecklats på bara i år. Det är skillnad på att rida... och att RIDA :) Ni som följer mina klipp ser nog stor skillnad på dessa från i våras och från träningen förra helgen.
 
Ni kan även gå in och kika på Michelles blogg HÄR, följ hennes resa från en helt vanlig tjej till en grym model. Jag var med på hennes första modelmöte, det var i Falsterbo nu sommar <3 Träffade henne genom bloggen, första träffen hade vi på en tävling som hon kom och plåtade. Denna vänskap, trots åldersskillnaden (bara en siffra), kommer vara för evight. Världens goaste tjej <3
 
 
 
 
 


Postat av: Michelle
2014-11-02 - 07:52:41

Men åh fina vän!! Tack<3 Tänk ändå, om jag inte hade träffat dig så hade jag inte varit ens i närheten av vad jag är idag. Anledningen till att jag åkte till falsterbo, var ju faktiskt tack vare dig! Så glad att du var med och stöttade, och även nu, betyder så sjukt mycket för mig<3 Längtar så in i bomben (!!) tills nästa gång vi ses!

Svar: Allt har en mening och nu har du redan hunnit med Paris <3 Ska bli spännande att se bilderna sen, din blogg kan bli jättestor!! Om du vill fixa ny design och header sen med coola modellbilder så använd samma som mig <3 kramar
Ica

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: Michelle Petersson
2014-11-02 - 08:28:37

Hihi ;) Jag heter oxå Michelle :D

Men Skönt att snart få träffa sin fina vän igen! :D

Kram

Svar: Hihi, fint namn :)
Ica

URL: http://michellepetersson.horseworld.se/


Postat av: MalinKalin
2014-11-02 - 14:47:51

Filmen"på tävling med icusen" var kul att se tycker jag :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: