Mitt i natten


 
Hej mitt i natta mina fina läsare <3 
 
Alltid natt när jag slutar jobbet, många av er sover sedan länge men det finns även några nattugglor som jag. Men jag är både uppe innan tuppen och en nattuggla, man vet att man lever ialf när tåget tutar och kör. Ja då var torsdagen slut och nu är det fredag, med andra ord snart helg!! 
 
I morgon ska jag...
 
Gå upp tidigt och fixa stallet, Cassador får vila och Razzia rids då hon ska tävla på lördag.
 
Jag måste åka och köpa foder.
 
Köpa ny lampa till bilen och skruva på den så jag kör lagligt. 
 
Köpa lite alkoholhaltiga drycker inför helgen.
 
STÄDA hela min våning!! 
 
Sist men inte minst lite jobb på kvällen.
 
Om jag hinner ska jag blogga men lovar inget <3 
Men nu när ni blivit så många som besöker mig tycker jag allt några fler kan berätta om sina framtidsdrömmar i inlägget lite längre ner. Är så nyfiken hur ni tänker, vill ju veta vad ni vill bli eller vad ni jobber med :)
 
 
 
På lördag blir det utgång och man får äntligen snygga till sig lite, kanske inte lika mycket färg som på bilden :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: