Karusellen har stannat


 
 
Jag nu har jag lovat för mycket igen, inte för att jag inte velat genomföra det jag lovat utan mitt huvud och jag har inte orkat. Jag har aldrig huvudvärk men idag har mitt huvud börja koka och jag måste tänka på mig själv nu och krypa ner under täcket. Denna dag var inte nådig... Jag har en lååång dag framför mig i morgon med goa vänner på Flyinge, vi kanske ses där?!
 
Vill avlsuta denna kväll med att tacka än en gång för alla underbara kommentarer som kommer in. Jag blir rörd varje gång jag läser era peppande ord. Det verkar som att ni gillar när jag flikar in med lite mer personliga inlägg, det har nämligen dykt upp många nya namn som jag inte sett tidigare. NI alla är helt fantastiska och jag är så glad att jag har er, bortskämd med underbara läsare <3 Massa KÄRLEK till er!!
 
 
 
 


Postat av: Erika Pettersson
2014-11-22 - 09:48:34

Fina bilder :)

Hoppas du mår bättre nu.

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: annie
2014-11-22 - 16:02:40

Hörru, lugna dig lite och ta hand om dig själv :) du är så duktig med allt så tänk lite på dig själv också, vila och slappna av ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: