Ett gott skratt i dressyrsadeln


 
 
Ja så är det, jag satt nämligen och skrattade en hel del under tiden jag tränade dressyr för Maggan idag. Känslan just nu är ENORM!! Massa fnitter kom från mig, svårt att undvika när man sitter på en häst som är glad och arbetsvillig, gångarterna är ju heller inte fy skam <3 Maggan kommenterade även Cassadors vikt, det går verkligen åt rätt håll. Tänkte till och med på det när jag borstade han idag, så sugen på att åka och väga honom. Hon sa även att han har blivit mycket mer harmonisk, det lyste mer i ögonen på honom och även när jag red så bad hon mig titta på öronen. De hängde på sidorna när han var avslappnad och jobbade rätt. Det är lycka som spritter i kroppen just nu <3 I'M SO HAPPY!!!!! Grymt pass idag och nu vet jag lite mer hur jag ska jobba med dem där bogarna <3
 
 
Maggan sa detta två gånger angående mina skänklar:
"Dessa hoppryttare" ;)
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-11-07 - 22:42:50

Vad härligt! Det är så kul när men får en sån där bubblande fnissig känsla när det går bra på träningen :D

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: