What a day...


 
 
Är så otroligt trött efter denna fullspäckade dag så sängen är min enda vän just nu. Först stallet, sen plåtning, sen valppassning, efter det en underbar ridtur och galoppjobb på gräs med Cassador och avslutade kvällen med massa god mat och vin med underbara människor från stallet <3 Som tyvärr kommer lämna oss... Har länge hintat om detta i bloggen och jag själv har inte vetat vad jag ska göra. Men jag står kvar ett tag till, sen får vi se, även om stämningen inte är den bästa och mycket annat som jag inte vill ta upp. 
 
 
Nu somnar jag snart, i morgon och sen i tre dagar ska jag och Sis bo i equipehuset och passa valparna och mamman. Sen ska jag även hinna jobba och rida i morgon, fullt ös!!! 
 
 
 
 
Naaattiiiiii :)
 
 


Postat av: Magda
2014-05-11 - 10:11:04

Ska alla flytta? Ser ut som en mysig kväll. Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: