Vet ni vad...


 
 
Idag ska jag nog få låna en mobil, äntligen säger jag. Haha, efter bara 3 dagar helt utan mobil känns man nästan hel igen. Den största anledningen är ju inte att kunna Instagramma och blogga utan det är faktiskt att kunna vara kontaktbar. När jag åkte till Falkenberg igår med Cassador kändes det faktiskt lite läskigt att åka utan en telefon. Även när man är ute på kvällarna eller kör hem från jobbet, nej, mobilen den är faktiskt väldigt viktigt. Sen är Instagram och Bloggen bara bonus :) Får jag mobilen idag lovar jag att det blir massa bilder. I morgon ska Cassador trimmas igenom innan tävlingshelgen, hoppas han är lagom taggad ^^ Idag va jag i stallet tidigt och fixade allt, red även ut en lång runda i skogen. Enbart skritt och klättring i våra långa och branta backar. Han skötte sig otroligt bra för att vara väldigt morgonpigg och tittig idag. Vi tog oss även förbi över 50 stycken ungkalvar som sprang mot Cassador, bockade och muade på oss. Cassador kröp först ur skinnet men jag bestämde mig för att vi skulle förbi, MEN om han inte hade lugnat ner sig hade jag vänt. Jag vill ju varken riskera mitt eller Cassadors liv för alla dessa svartvita läskiga djur. Så Cassador gick spänt i mitten på en liten väg med massa kossor på båda sidorna. Snacka om att jag va stolt över honom när vi hade kommit förbi alla dessa kossor. <3
 
Nu ska jag ta en nap innan det blir dags för brännboll och grill med härligt gäng, vad ska ni hitta på under valborg??
 
 
 
 
 
Falkenberg för exakt två år sedan,  ser ni va liten han är där :) Så söte!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: silverbjälke
2014-05-01 - 18:16:06

Brännboll och grillning!!?? låter super som avbrott från hästeriet. själv var det träning av egna hästar hela dagen och två grupper elever på kvällen, 1a maj firades genom att gå upp vid 04:30 för att göra stallet skittidigt och sen lasta - åka tävla. kom hem med rosett efter felfri debut på en och med hemläxa och fundering över en annan som blev lite rädd så valet blev att utgå för att inte tvinga eller pressa en redan lite skraj ung häst, den tredje hade två irriterande pet och är inte helt mogen uppgiften ännu. men i morgon väntar en dags trimmning och sen är det tävling lörd + söndag så här latar man sig minsann inte med brännboll, vänner och grill :)

URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: