Albin vill hitta en familj =)


 
 
 
 
HEJ!!
 
 
Albin heter jag och ni kan se mig på bilden nedan. Jag är en Jack Russel valp och är bara några veckor gammal men redan full av liv. Innan jag föddes så hade jag en familj men som tyvärr har fått förhinder och kan ej ta emot mig längre. Så nu letar jag efter en ny familj som vill ta hand om mig, busa, gosa, ge mig massa kärlek och uppfostran. Är du den rätta familjen eller vet någon så kan ni skicka ett mail till [email protected]. Förklara för Susanne varför just ni ska bli min familj, vad ni kan erbjuda m.m. Jag hoppas att finna er snart, min nya familj, för den 1 juni är jag så pass stor så jag kan flytta hemifrån.
 
 
Dela gärna detta inlägg om ni vill, vill så gärna hitta ett hem :)
 
 
 
 
 
 
 
Min fina syster och valparna, Alfons och Albin
 
 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2014-05-08 - 10:47:12

Jättefina bilder på er och valparna =))

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv i Shanghai
2014-05-08 - 17:09:54

Så söta! Tror du hon är öppen för att låta en valp flytta till Kina? ;-)

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Eva Sjöberg-Ödman
2014-05-10 - 21:58:34

Hej!
Har skickat ett email om intresse av lille Albin.

Med vänlig hälsning
Eva S-Ö


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: