Ups and downs.


 
 
Det har verkligen varit en helg med massa ups and downs. Cassador är ensam att vara den han är, hans sätt att hoppa med hjärtat före alla hinder och en säregen stil. Vilja att vilja lite för mycket och gör det svårt för både han själv och mig, men tids nog tror jag att vi båda lär oss. Tävling är träning och även om vi inte lyckats med en felfri runda i helgen så har jag lärt mig massor, coach från Amanda och även andra människor. Det är guld värt <3 finns inget värre än själviska ryttare och hästfolk. Jag glädjs åt andra och deras vinster eller bara grymma rundor. För en dag tänker vi hamna där, jag och Cassador. Men innan dess, så ska vi träna stenhårt!!! Jag tror på oss och tänker inte ge upp, jag har ju precis börjat tävla, inne på mitt tredje år och år 2014 har mycket kvar att erbjuda :) Nu ska jag ladda inför sista klassen i helgen, en 115 A.
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Tuva-Lisa Holmsten
 
 
 


Postat av: Johanna
2014-05-18 - 10:27:51

han är verkligen en speciell häst, ni är så fina tillsammans och du är så duktig som kämpar på med honom!:)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Jessica
2014-05-18 - 19:31:21

Inställningen är ju verkligen allt!
Om jag för säga det själv så är det även en av mina starka sidor som ryttare (precis som det är en av dina starka sidor), och en dag... En vacker dag får de fasen passa sig, haha! ;D

Svar: Tack, ja verkligen :) Man måste våga tro och även ha massor med vilja :) Tack för dem orden, kram
Ica

URL: http://vinna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: