Tagga tävling =)


 
 
 
Nu til helgen, fredag, lördag och söndag, kommer Halmstads FK ha hopptävling och jag ska vara med. Jag kommer att börja med en 1.10 på fredagen och sedan tar jag klass efter klass som det känns bäst. Tur man är på hemmaplan nu när Cassador har varit lite galen, då kan jag bestämma hur jag vill hoppa under dagen. Så missa inte bilder och filmer som kommer att komma upp under helgen. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina killen <3
Bilder från halmstad förra året.
Vet att vi har även nya hinder på G detta år,
alltid lika roligt att hoppa nya och tipptopp hinder!
 
 
 
 
 


Postat av: Malin
2014-05-14 - 16:22:37

Spännande! Synd jag ej hunnit flytta upp till Halmstad ännu! :( Hade så gärna velat se nämligen! :).
Förresten! Du får gärna spara min mail från tidigare mail eller här ovanför som du ser nu under sommaren OM du behöver hjälp Och ELLER vill ha sällskap på tävlingar nu i sommar! :) SÅ följer jag merän gärna med!!.
Rockter åker till sommarfodervärd nu på Lördag O jag kommer då INTE få vara i stallet ALLS under sommaren!! & jag vet helt ärligt INTE hur jag ska stå ut med det..! SÅ jag hade bara blivit JÄTTE glad om jag får följa med!:D Jag ska ev jobba i sommar i Halmstad! MEN jag följer gärna med m.m när du tävlar Om jag e ledig såfall:)..

+ vem vet! Vi kanske kan ses på en fika på stan? Och kanske får vi en ny vänskap?:) Jag kommer ju inte ha några vänner alls där uppe merän min sambo! Så det kommer kännas enormt ensamt!. SÅ hade uppskattat det!..

Låter det som något du också hade velat?:)...
Maila mig gärna svaret!..
Kram <3

Svar: Absolut <3 Skriver mail när jag får tid!! Kram
Ica

URL: http://truesoulmate.blogg.se%20%26%20http%3A//livetmedrockter.blogg.se


Postat av: Erika
2014-05-14 - 17:45:32

Lycka till! :)

URL: http://eriikapettersson.blogg.se


Postat av: Allroundryttar'n - Anna & Polett
2014-05-14 - 22:25:42

Tävlar du på lokal eller regional nivå?

URL: http://www.allroundryttarn.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: