Rolig dag :)


 
 
 
Solen skiner, även många djur och människor likaså. Tänk vad mycket glädje fint väder kan göra ;) men jag tycker det är mysigt med lite regn med, om inte annat så behöver vår natur det. Jag tänker även på all skörd, Hö och allt som hästarna äter, lagom mycket vatten och sol.
 
Idag har jag och Cassador hjälpt Susanne på equipe att prova en sadel (Linnea) åt ägarna till den, då de trodde något va fel. Den va lite stor men satt annars som en smäck, roligt att rida lite andra modeller och sedan sakna sin goa Carbon :P. Min rumpa sitter som bäst i den, även mina ben sitter helt stilla. Den är verkligen den bästa sadeln jag suttit i, har provat olika equipe, prestige, Merediths prestige, Butet, stubben, mm. Ångrar aldrig att jag köpte min första equipe, en expression. Men vilket fall så är det roligt att kunna hjälpa Susanne när hon behöver det, och mycket mer kommer det bli. Ser verkligen fram emot detta år :) 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: