Personlig eller inte....


 
 
 
Det känns som att jag har testat på det mesta i denna blogg, hemlighetsfull, ödmjuk, kärleksfull, provocerande omedvetet.... m.m. Det är så fruktansvärt svårt att veta hur man ska föra sig i en blogg, inte för att jag vill tillfredställa alla, för det är ABSOLUT helt omöjligt i denna värld. Däremot vill jag med min blogg inte reta folk, vilket jag har lyckats med ändå. Därför har jag nu under en tid försökt att bara skriva informerande inlägg, för att lugna er och även mig. Jag behövde få tillbaka styrkan och viljan att kunna yttra mig igen, kunna lära mig av det som varit. Jag har som sagt fullt med idéer och har absolut inte någon bloggtorka, så jag kommer sakta men säkert krypa in med allt igen. Då kommer min blogg bli som vanligt igen, med mina tankar och idéer, min träning och tävling i ett. 
 
 
 
Jag har länge haft en dröm om en upplevelse, 
idag fick jag ett svar som kanske kan bli verklig.
Den har något med bilden nedan att göra,
den bilden hittade jag för länge sedan och sparat....
 
<3
 
 
 
 
 
 


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-05-08 - 06:32:05

Sv: haha ja, ost gillar jag nog och jag älskar cheesballs och annat liknande men chips.. Det låter ju helskumt? Men ta du reda på vad dom heter så ska jag nog testa(kanske hittar dom i affären) :D

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Moa
2014-05-08 - 09:47:58

Skriv om det DU vill, om det du tycker är roligt! Det är då det blir roligt att läsa! Kram på dig! :)

Svar: Det ska jag, tack <3
Ica

URL: http://moastahl.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: