Middag för två <3


 
 
 
Nu ska jag snart bege mig och hämta upp bästa Lexi som ställer upp massor på mig. Utan hennes bilder i min blogg hade den varit megatråkig, hon hjälper mig även på tävling och har nästan alltid med sig sina goda kladdkakemuffins <3. Så ikväll ska jag bjuda henne på middag ute, det är hon VÄRD <3 Lexi har en blogg om ni vill gå in och kika, klicka HÄR.
 
 
 
 
Bästa Fredrik Jonsving (jonsvingphoto.se) va framme med kameran igår när jag hade hämtat placeringsrosetten, på bild, jag och Lexi <3
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym
2014-05-04 - 21:26:24

Åh vad gullig du är finaste Ica! Tack för en mysig kväll <3 kram!

Postat av: Mickan
2014-05-04 - 21:38:09

Härligt med en personlig fotograf ;)

URL: http://hastenmac.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: