Hatar räcken


 
 
Två ner på två räcken, kanske mitt fel eller så slarvar han?! I morgon ska jag tänka att ALLA hinder är oxrar, se om jag rider bättre så han inte petar. Men jag är jättenöjd med dagen, för vet ni, Cassador va lugn hela dagen. Första gången på gräs som han va lugn <3 Framhoppningen va rolig att rida, har ibland haft ångest för att gå in och känna mig i vägen med en bulldozer. Men idag va det galopp, galopp, galopp och hopp. Inte galopp, racer, studs, galen och sen hopp <3 Inte jättetaggad inför i morgon, städat och flyttat tusen lådor och påsar. Hur kan jag ha så mycket saker?!?! Nästa gång slänger jag allt...
 
 
Vi hörs i morgon mina läsare <3 
 
 
 
 
Cassador ❤️ Perlstoft & equipe
 
 


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv i Shanghai
2014-06-01 - 10:17:25

Synd med peten, det går bättre nästa gång! Lycka till!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: