Happy day :)


 
 
 
Började morgonen med att vara väldigt sleten sen igår, men jag tog mig upp till stallet, släppte ut hästarna och motionerade min prins. Först skrittade jag ut en lång runda, sedan jobbade jag honom på liten volt och sen red jag igenom honom lite lätt. Han är verkligen som natt och dag nu, igår väldigt väldigt pigg och spänd. Idag lugn som en filbunke och avslappnad.
 
 
Vet ni vad...
 
  • Idag kom mina päron ner och kollade på lägenheten som jag har hittat. De godkände den och om jag får som jag önskar så flyttar jag in 1 juni. Håll tummarna att min hyresvärd går med på att någon annan kan ta över min nuvarande lägenhet två månader tidigare.
  • Jag har en mobil i min hand, eller på bordet ;) En Iphone 4S men den är stendöd. I två dagar har jag jagat laddare och ikväll fick jag tag i en men får den i morgonbitti. Tusen tack Lexi <3
  • I morgon ska vi till Falkenberg och tävla på gräs. Vi ska hoppa 1.20 och 1.25 :) Hoppas samma känsla finns där som vi hade på Amandaträningen i onsdags.
  • Jag har bloggat hemskt dåligt men jag kommer absolut att gottgöra er.
  • Jag längtar så galet mycket till slutet av vecka 27 nu, då dra vi ner till Falsterbo och lever livet i 9 dagar.
 
 
 
Så här ser min söta lilla väckarklocka ut som jag köpte direkt när jag lämnat in mobilen. Hittade den på lagerhouse och har väckt mig i tid varje gång :)
 
 
 
 
Nu taggar vi tävling i morgon!! Håll utkik på instagram =D
 
 
 
 
 
 


Postat av: Linnea
2014-05-03 - 01:03:23

Jasså du ska till forf och tävla, där har jag min häst uppstallad. Lycka till 😊

URL: http://lbergh92.wordpress.com


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv i Shanghai
2014-05-03 - 10:02:15

Lycka till på tävlingen!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Ida
2014-05-03 - 11:15:39

Glöm inte att höra av dig om du behöver någon som tar din gamla lägenhet ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: