HALMSTAD FK


 
 
Som jag hintat innan så har det varit ups and downs på anläggningen, detaljer behöver jag inte gå in på. Folk flyttar härifrån just nu, inte enbart av det utan personliga skäl och även för hästens skull. Men jag har bestämt mig för att stanna, jag tänker inte ge upp för det jag mindre ogillar med anläggningen. Mina fördelar väger över nackdelarna just nu och för Cassadors del så funkar det utmärkt. Runtom anläggningen, självklart även på, så finns det allt jag behöver för att träna Cassador så som jag vill. Branta och långa backa, mycket skog, stockar att hoppa, nära till stranden, för nära till min nya lägenhet, både gräs och grushagar, miljöträning överallt, två ridhuset med fider, mycket hindermaterial, utebana med grus och även en gräsbana som är öppen för allmänheten ibland. Corvette däremot behövde komma till större hagar och någon som hade mer tid för henne så hon trivs mycket bättre där hon är idag, det är hon värd min lilla pingla. 
 
 
Jag vill tacka alla HFK:are som hjälpt till under helgen och jag vill tacka klubben för att jag får vara en del i detta underbara gäng. Alla åldrar är välkomna och jag tror verkligen ingen känner sig utanför <3 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Maja
2014-05-19 - 18:41:54

Hejsan! Super fin blogg :) Kolla gärna in min blogg och kolla mitt senaste inlägg om gaffelbandsskadan....

Svar: Tack :)
Ica

URL: http://majjastenbergg.blogg.se


Postat av: Linnea
2014-05-19 - 23:29:12

Tycker er anläggning är himla fin och en mycket bra tävlingsplats :)

Jag ger något som heter Myosan. Det innehåller arnika och ska vara bra vid muskelskador. Har aldrig hört talas om det förut innan min massör nämnde det men vanlig arnika har gett bra resultat på min häst så de kan nog vara ett bra komplement 😊

URL: http://lbergh92.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: