Grym fotograf!!!


 
 
 
Fredrik Jonsving, Sara Algotsson Ostholt och Horse1 I EN BILD =D 
 
 
 
Fredrik Jonsving har en hobby som kräver många helger till att åka runt och fotgrafera på hästtävlingar. Jag vet att han fotograferar även annat så som natur, människor och andra evenemang men tror att hästfotografering har kommit han lite extra in på själen. När jag lärde känna Fredrik så berättade jag för honom att de en dag kommer börja dra i hans bilder, för de har verkligen något extra. Jag har sett många bilder som fotografer tar, främst bland hästar, men de är helt livlösa, de säger mig inget, visst jag är med på bilden men thats it. Fredrik fångar "that moment" sedan jobbar han med färgerna och ljuset i bilderna hemma och skapar något helt magiskt. Om ni funderar på att anlita en fotograf till häst, hem, människor eller vad som. Tveka inte att höra av er till Fredrik Jonsving, www.jonsvingphoto.se
 
 
Här kommer några av mina favoriter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En bild säger mer än 1000 ord, men jag finner ett för denna, MAGISK!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredrik Jonsving, glöm inte de namnet :)
 
 
 
 
 


Postat av: Lina
2014-05-07 - 13:19:18

Naturbilderna är ju grymma!!!!!

URL: http://sallberglina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: