Glömde svara :D


 
Fick en fråga angående mina röda älsklingar som jag har på näsan. Jag har haft dem i flera år, kanske i 8 år :D Jag älskar att köpa kvalité för de brukar ofta betala sig själva då de håller länge, den dagen de går sönder kommer jag gråta floder ;D Jag köpte dem i en helt vanlig synsambutik, märket är Giorgio Armani. Hade ett par svarta innan, samma märke, asläckra med pärlemomärke på sidan. Men de hamnade mellan bilen och dörren när vi va på ambassaden i Stockholm för 8 år sedan, man mins när man förlorar sina älsklingar <3 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym
2014-05-19 - 23:39:26

Ja det kan vara värt ett försök. Jag har gett det sedan i torsdags och Shanaia har blivit betydligt bättre sedan dess men det kan även ha med tiden och massagen att göra. Tror burken kostade under 400 kr så det var ju inte så jätte dyrt (för att vara inom hästbranschen) så om det hjälper vore de toppen 😊


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: