Fräknar i hela ansiktet ^^


 
 
Japp, nu har nog hela tjocka släkten kommit fram efter lååång vintervila, jag pratar om alla mina fräknar i ansiktet. :) I början tyckte jag mindre om dem men har absolut lärt mig gilla dem. Jag tänkte bara dra lite snabbt om dagen, vi möttes upp på ett ställe som heter Bolmens vid 14.00, där finns det både volleybollplaner, stor gräsplan och grillplats. Vi utnyttjade allt och var över 30 personer, helt sjukt va mycket folk man kan dra ihop och shit så roligt. Vi var 26 personer som spelade brännboll och i slutet spelade vi bara beachvolley. Kom precis därifrån så det blev verkligen en lång dag, men är bara hemma och mellanlandar och ska duscha och byta kläder. Sen blir det förfest hos en kille och alla var välkomna, inte varje dag man bjuder hem 30 pers på förfest, ja inte i min lägenhet ialf :) mobilen får jag lite senare då jag ändå inte hade någon laddare till den, en Iphone. Jag som hoppades på att dela hela dagen med er, så många bilder som jag hade velat ta...
 
Jag hoppas ni alla haft en bra dag, fick ett gott skratt efter ett kommenta från Silverbjälke..
 
 
Brännboll och grillning!!?? låter super som avbrott från hästeriet. själv var det träning av egna hästar hela dagen och två grupper elever på kvällen, 1a maj firades genom att gå upp vid 04:30 för att göra stallet skittidigt och sen lasta - åka tävla. kom hem med rosett efter felfri debut på en och med hemläxa och fundering över en annan som blev lite rädd så valet blev att utgå för att inte tvinga eller pressa en redan lite skraj ung häst, den tredje hade två irriterande pet och är inte helt mogen uppgiften ännu. men i morgon väntar en dags trimmning och sen är det tävling lörd + söndag så här latar man sig minsann inte med brännboll, vänner och grill :)
 
 

nej nu måste jag pudra näsan och hej iväg :)
 
 
 


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv i Shanghai
2014-05-02 - 03:22:53

Vad det låter härligt med brännboll, jag ser fram emot svensk midsommar med brännboll och femkamp!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Allroundryttar'n - Anna & Polett
2014-05-02 - 15:14:25

Åh vad härligt sommarfin du är på bilden <3

URL: http://www.allroundryttarn.horseworld.se


Postat av: Kaffehörnan
2014-05-03 - 08:15:51

Vad härligt

URL: http://www.kaffehornan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: