Bild 6/10


 
 
 
Foto: Fredrik Jonsving
 
 
Ensam är stark brukar jag intala mig själv,
men även om jag gillar att vara själv ofta och äventyra själv, som Italien och USA. Så kommer jag aldrig känna mig hel utan min omgivning, familj och vänner.
Den där tröstande kramen kan jag aldrig ge mig själv, de kärvänliga och omtänksamna orden kan jag inte ge mig själv. Vi behöver varandra för att kunna klara av vardagen, stötta och hjälpa en vän eller familjemedlem. Det tycker jag är otroligt viktigt, kanske skicka iväg ett omtänksamt sms utan baktanke, enbart kärvänliga ord. Se nu till att ta hand om varandra och hjälp även andra människor som NI stöter på i vardagen. Det kan vara en hand eller bara några få ord <3 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2014-05-23 - 14:39:18

Så sant =))
Kram på dig


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: