Ångest men nu vet jag.... <3


 
 
 
 
Jag blir lika berörd varje gång ni bombar mig med er underbara feedback <3
 
TACK för alla fina ord!!
 
 
 
 
Lexi skickade meddelande igår kväll efter hon hade kollat igenom bilderna. Cassador hade redan balltrampet innan första hindret <3 Jag travade runt lite innan start och han travar ju INTE sakta även om jag försökte så när han längde traven ordentligt kan han ha skrapat upp ett litet sår, shit, det känns verkligen som det va det. Nu förstår jag varför han till en viss del kunde stört sig av det och därav stoppen, men vilken kille som kämpade sig igenom hela banan och två kombinationer med ett balltramp. Ångesten och skuldkänslorna är på topp just nu... =(
 
Nu ska jag iväg till stallet och ge Cassador en lång promenad med massa gräs, hoppas han förlåter mig <3 Ikväll kommer jag skriva lite mer om helgen och vad som ska göras i veckan, jag hoppas egentligen att Cassador har en låsning i kroppen som vi kan fixa till. För det är verkligen inte roligt att rida honom på framhoppningen när han är överallt och det berodde inte på något balltramp...
 
 
 
 
 
Detta är sista hindret i 1.20 och det var ett relaterat avstånd på 7 språng men jag drog på och klippte bort ett.
Vilken fajter jag har <3 Tack Fredrik Jonsving för en underbar bild!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: