ALLA ERA FRÅGOR!!


 
 
 
 
 
JAG KOMMER SVARA PÅ ERA GRYMMA FRÅGOR SENAST SÖNDAG KVÄLL. =) GILLAR JU ATT GE ER LÅNGA SVAR SÅ BEHÖVER LITE MER TID!!
 
SÅ KOMMER NI PÅ NÅGOT MER ÄN DET NI SER NEDAN, FRÅGA PÅ!!!
 
 

Jag är nyfiken på vad du har för slutmål med Cassador?

Bara rida och ha kul, träna och sälja, internationell hoppkarriär?

Gislaved/Halmstad? 
Cassador/Corvette? 

Bästa med Cassador? "Sämsta" med Cassador? 

Hur ser ditt samarbete med equipe ut? :) 

Vad är ditt högsta mål inom ridningen? :)

Vilka är dina tre bästa resp sämsta egenskaper som ryttare och/eller hästägare och varför?

 

 

Ha det underbart mina läsare <3

 

 



Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-05-28 - 13:48:37

Sv: Åh tack igen! Man får ta allt med en nypa salt. Hon är ju fortfarande ny för mig att rida så det är mycket att lära och ta in. Såklart strävar jag alltid efter att bli bättre själv för att kunna ge henne så bra möjligheter som möjligt. Sedan hur det går på tävling är egentligen inte så viktigt, jag vill mest ha roligt och se vart vi kan hamna. :D

Vi ska troligtvis iväg och tävla v.24 och sedan åker vi ner till skyrup v.26 där vi funderar på att debutera 1.10 på pay & jump i slutet av veckan. :D Skulle vara jätteroligt om du ville komma ner någon dag i veckan och sitta lite på henne!

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: MalinKalin
2014-05-28 - 15:54:00

Såg att du hade fått en fråga om samarbetet med equipe och kom då att tänka på Tyras inlägg om regler för bloggar och samarbeten. Har du läst det? Hur gick det till när ni skulle börja samarbeta? Skrev ni kontrakt och sånt?
Ha en bra dag :)

Svar: Det ser jag fram emot att svara på ;-) 💕
Ica

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Moa
2014-05-29 - 11:57:54

Lycka till i helgen! Kram :D

URL: http://moastahl.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: