Sängen väntar..


 
 
Hoppade precis ner i sängen :) Lämnade först av en killkompis och hämtade upp syrrans kamera då hon fått förhinder. Men jag lovar att filma så gott jag kan :)  
 
Idag har mycket cirkulerat i huvudet, inte bara det som skrevs idag utan mycket annat. Jag vet att jag är ganska blåögd och för snäll, litar helt enkelt för lätt på människor och blir även sårad därefter. Jag är jag och ingen annan. Jag är här och nu, detta är min blogg och som många av mina läsare backar upp mig med, att jag får skriva egentligen vad jag vill. Även därefter får jag de läsare som vill följa mig och mitt sätt att blogga. Passar inte min blogg dig så finns det tusen andra som säkert gillar att man skriver provocerande kommentarer på lika inlägg. Som en klok läsare skrev och tog bokstavligt orden ur min mun, "det viktiga är inte mängden läsare man har utan VILKA läsare man har ". Jag behöver absolut inte ha flera tusen läsare för att vara nöjd och skryta med det, jag är mer än glad för de läsare jag har idag. Ni läsare har gett mig så otroligt mycket tillbaka genom bloggen. Jag kommer alltid vara er evigt tacksam <3 Som även en annan läsare skrev och jag svarar på den här, "nej, jag kommer aldrig någonsin glömma ER, mina första och underbara följare". 

Nu sätter jag punkt för detta kapitel, i morgon blir det en mycket spännande dag!! <3 Sov gott fina ni!! 
 
 
 
 


Postat av: Rebrebeckaecka
2014-03-05 - 10:45:51

Kom ihåg att man inte kan vara alla till lags hur mycke man än försöker. :-).

Postat av: Christa
2014-03-05 - 11:15:52

Jag gillar dig just för att du inte är provocerande och för att du är ödmjuk. Ibland tycker inte alla lika, vilket är ok, men man måste inte trycka ner sin egen åsikt i andras halsar, vilket du absolut inte gör. Det kallas respekt!
Kram på dig ❤️
Tant C

Postat av: Marie
2014-03-06 - 09:52:01

Jag tycker din blogg är rolig att läsa, du verkar vara då glad och positiv och det smittar av sig, därför tycker jag det är roligt att gå in här :)
Men nog läser jag även bloggar som provocerar osv men dom känns typ "falska", din blogg är mer hemtrevlig och mera naturlig på något sätt :) jag hoppas du fortsätter på samma bana som nu :)

Svar: Tusen tack för den feedbacken <3 Jag ska göra allt för att fortsätta i samma bana<3
Ica

URL: http://clarabelelhabiba.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: