Saknar <3


 
 
Snart kommer familjen ner på besök, även brorsbarnen kommer och då. Ja då vet jag två som kommer sakna någon lite extra... <3 Jag tror jag har gjort rätt för både mig och min fyrbenta vän. Man vet ju aldrig om de har hamnat rätt, jag kan ju inte ringa och fråga hur hon mår och vad hon tycker om sitt nya ställe?! Jag hoppas bara att hon får den uppmärksamhet och kärlek som hon behöver och är värd. Jag har nämligen aldrig träffat en häst som ger så mycket tillbaka som denna häst kan ge en. Hon lämnar aldrig någon oberörd, veterinärer, hovslagare m.m. Ja minst sagt brorsbarnen. Kom och tänka på detta när jag tittade igenom alla syrrans bilder här på hennes dator, så jag tänkte idag lägga upp lite bilder som jag aldrig visat tidigare, den första har jag ialf lagt upp innan. Bilderna talar verkligen sitt egna språk <3 Denna häst är, one of a kind.... Men jag hoppas och håller tummarna att både skruttan och Caroline hittar varandra, för bådas skull <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen att syrran sitter med massa ballader på hög volym gör ju en inte mindre bölig....<3
 
 
 


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-03-06 - 21:51:16

Hon lämnar ingen orörd minst sagt, alla i stallet har redan fastnat för hennes otroligt snälla ansikte och ögon.

Hon verkar trivas än så länge, har hittat sin livs kärlek i hagen bredvid och brukar försöka äta upp mina jackor lite då och då.
Hon fick galoppera över en bom två gånger idag och efter det var hon jättelycklig. Mindre lycklig när jag ville ge henne banan vilket inte alls föll henne i smaken. Haha.

Jag tror verkligen att hon ska trivas, hoppas jag. Det verkar så än så länge i alla fall, så hoppas det fortsätter i samma spår :D Även om du nog saknar henne otroligt mycket.. Hon är som du säger, one of a kind!

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Matilda
2014-03-08 - 08:35:01

Hon är så fin! Förstår att du saknar henne. :(

URL: http://www.showjumper.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: