Nu mina läsare, bloggvänner och vänner.


 
 
 
Nu ska jag avslöja något helt fantastiskt roligt som jag ska göra. Denna gång ska jag inte prata i gåtor och hålla er nyfikna på bänken. Nu ska jag berätta vad jag har kokat ihop...
 
 
Jag fick idén när jag hörde av mig till Therese och hon blev så himla glad att jag frågade henne. Sedan att hon tyckte det va riktigt roligt och nyttigt att träna för Rickard. Nu är det så att Rickard har tillgång till Glommens fina anläggning och är där en hel del. Så jag tänkte faktiskt dra ihop ett glatt hästgäng, bloggare, läsare, vänner och även dem som inte har häst är välkomna!!! Jag tänkte först kolla om det finns ett intresse här??? Jag hade tänkt lördag till söndag, 1-2 pass om dagen, kanske en clinic med Eamon Hickey som finns på plats, gillning, tokigheter, aktiviteter och massa massa skratt. Ni som bor långt bort finns det möjlighet att stalla upp och även sovplats i deras små stugor som ligger på anläggningen. Rickard själv tyckte det va en jätterolig idé och gav mig fria händer till allt. När jag har fått in ett intresse så kommer jag kolla lite helgen, antingen tar vi det ganska snart, eller så planerar vi in det i sommar någon gång. Det ska passa så många som möjligt av oss och kom gärna med förslag och idéer, jag syr ihop det så gott det går.
 
 
Detta kommer givetvis inte bli en saftig summa...
Men som sagt, först intresse och sedan ser jag över allt.
 
Vi är runt 8 personer som har ett intresse nu ialf.
 
 
VAD TYCKER NI OM DETTA?? Finns det ett intresse hos er??
 
 
 

 
Hoppcentrum i Glommen, även kallad för miniFalsterbo med en stor gräsbana
och sina spektakulära hinder.
 
 
 
 
Stor utebana i fibersand
 
 
 
Rickard Rådås
 
 
 
Amanda Ericsson
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: johanna
2014-03-16 - 21:50:52

Men alltså hur mysigt!!!

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Susanna
2014-03-16 - 22:00:58

Hade det varit dressyr och inte hoppning så hade jag anmält mig direkt!

Svar: Men bor du långt bort?? Isf skulle du kunna komma och umgås bara?! =) Lite därför jag ordnar detta så vi tillsammans kan träffas och ha roligt. Inte bara för att hoppa och du skulle kunna vara med på markarbetspass =D
Ica

URL: http://susannalundgren.blogg.se


Postat av: Noomie
2014-03-16 - 22:13:17

Ser hur underbart ut som helst, och låter verkligen som ett minne för livet! Jag är hemskt gärna på, om det blir i sommar så min ekonomi har hunnit ordna upp sig lite, ehe..(:

Svar: Lutar åt sommaren då fler vill det och det är ju även roligare när det är varmt ute så vi kan ha aktiviteter m.m :) Va roligt att du gillar det och jag kan garantera att det blir ett minne för livet. Jag gör det för att vi ska ha roligt tillsammans, inte bara ridning!! =)
Ica

URL: http://lexx.blogg.se


Postat av: Sara Ekman
2014-03-16 - 22:21:29

Hade varit superkul, jag är intresserad om det blir till sommaren, har så mycket tävlingar inplanerade nu det närmsta nämligen :) Säg till om det blir av och när så jag kan planera in :D

Svar: Lutar åt sommaren Sara, ja visst låter det riktigt roligt!! Skulle säkert kunna få till det efter att glommen haft sina tävlingar så hinderna är framme. Hade ju varit perfekt att kunna utnyttja allt som finns där :) Jag hör av mig så fort allt ramlar på plats!!
Ica

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Susanna
2014-03-16 - 22:51:16

Ja, det kanske hade varit något. Jag antar att det finns möjlighet att rida på egen hand när ni andra hoppar. Och ni lär väl knappast köra hoppträning två pass/dag?
Om det blir innan midsommar så skall jag definitivt fundera på det. Jag bor ju i Göteborg, så det jag behöver inte åka genom hela Sverige iaf :-)

Svar: Lösa planer på första helgen i juni, då de haft tävling helgen innan. Men väldigt lösa, måste kolla med Rickard och alla först =) och självklart kan du rida på egen hand. Skritt ner till havet med så jag tror inte att jag missar något på detta läger =D
Ica

URL: http://susannalundgren.blogg.se


Postat av: Susanna
2014-03-16 - 23:42:00

Den helgen är perfekt för mig. Helgen efter är det meeting i Björbäck :-)

Svar: Toppen! :)
Ica

URL: http://susannalundgren.blogg.se


Postat av: milina.blogg.se
2014-03-17 - 00:49:27

åh vad kul :)

URL: http://milina.blogg.se/


Postat av: Magda
2014-03-17 - 07:40:26

Åh vad kul det låter! Synd att jag inte har någon häst ;)! Kram Magda

Svar: Men du kan vara med utan häst :) Jag gör detta först och främst så vi hästmänniskor kan träffas och ha roligt, häst och träning är något extra :) kolla upp om du kan.
Ica

Postat av: emelie
2014-03-17 - 08:26:38

Oh det skulle ju vara SÅ kul!

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: Anneli Johansson
2014-03-17 - 10:02:18

Detta låter ju super kul!

URL: http://stallekekullen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: