Min planering sprack!!


 
 
Jaha, det va mycket jag skulle hinna med idag men när jag låg i sängen och funderade lite. Så kände jag att det va något som skulle hända i början av veckan.... så typiskt!! Styrelsemöte med jobbet börjat klockan 12 och här låg jag i sängen och njöt vid 10-tiden. Fick lite smått panik då jag skulle hinna duscha, äta frukost, (blogga), fixa hästen och allt runtomkring innan jobbet klockan 12. Jag beslöt att be någon annan ta hand om Cassador då han inte behöver vila två dagar i rad, så en annan i stallet ska motionera honom.
 
 
Det får bli bloggning ikväll istället, slutar 20.00 så jag är hemma tidigt :) Hoppas det är OK!! Vi hörs lite senare!!
Jag kommer även då pesentera vem som vann "Bästa Pärlan" och även Equipes Kombinationsträns :)
 
 
 
 
 
Min fina pärla <3


Postat av: Erika Pettersson
2014-03-03 - 14:12:59

Ojdå, förstår att de blev stressigt, men skönt att du hittade någon som kunde hjälpa dig. :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: