Måndag :)


 
 
 
Cyklat till stallet - Check
 
Köpt laddare till mobilen - Check
 
Pussat en massa på Cassador - Check
 
 
 
Det var den dagen, Cassador får helt ledigt idag, bara massa mat och pussar. Cassador har ätit väldigt duktigt inatt och kanske till och med tyckte det va skönt att vara hemma i vardagen igen. Det går lite trögt med filmklippen tyvärr, jag får klippa ihop dem i veckan när jag hinner. Det blir fullt ös öven denna vecka... Susanne från equipe ringde igår och va påväg hem från sin semester, vi ska sätta oss ner redan i morgon och även på onsdag ska vi ses. Spännande! Annars är det full fokus på Cassador med träning och trim, Rickard hjälpte mig att sätta ihop ett veckoschema och som jag sedan kan gå lite efter sen. Fredag - Söndag är det tävling på HFK, youngsters of Halmstad och även laghoppning. Cassador ska vara med i någon klass men det bestämmer jag när det börjar närma sig.
 
 
 
Skrivet med mobilen och därav alla T:na efter trimma ;)
 
 
 


Postat av: Escapingreality-ett nytt liv
2014-03-24 - 16:58:10

Visst är det underbart med autocorrect?

Svar: Jaaaa <3
Ica

URL: http://escapingreality.spotlife.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: