Lite uppdatering från andra sidan <3


 
 
Jag skrev ett litet inlägg för någon dag sedan om Corvette och la upp lite bilder som jag hittade på syrrans dator. Jag saknar verkligen min lilla bushäst, alla gosiga pussar och mys man får från henne. Cassador kan inte riktigt ge det hon ger en, man ska ju inte gämföra hästar i huvudtaget tycker jag. Men Corvette älskade verkligen att mysa i famnen <3 Caroline hade sin första hoppträning för en kille som heter Mats, klippet kan ni se nedan och i slutet kan ni även få höra vad tränaren tyckte om henne. Det hörs högt och tydligt <3
 
 
 
Några ord från Caroline
 
Hon lämnar ingen orörd minst sagt, alla i stallet har redan fastnat för hennes otroligt snälla ansikte och ögon.

Hon verkar trivas än så länge, har hittat sin livs kärlek i hagen bredvid och brukar försöka äta upp mina jackor lite då och då.
Hon fick galoppera över en bom två gånger idag och efter det var hon jättelycklig. Mindre lycklig när jag ville ge henne banan vilket inte alls föll henne i smaken. Haha.

Jag tror verkligen att hon ska trivas, hoppas jag. Det verkar så än så länge i alla fall, så hoppas det fortsätter i samma spår :D Även om du nog saknar henne otroligt mycket.. Hon är som du säger, one of a kind!
 
Mats älskade henne verkligen, vilket kommer höras på filmen när jag lägger upp den :D Hon är ju verkligen helt underbar!
 
 
<3 <3 <3... det känns otroligt rätt. De passar så himla bra ihop och på så kort tid. Tänk bara med mer rutin tillsammans, jag är så glad för både Carolines och Corvettes skull :)
 
 
 

 

 

 

Snodde även lite bilder från din blogg Caroline, hoppas det va OK :) Hojta till annars.

 

Fining <3

Jag blir så glad när jag ser att hon har det bra. Kan tänka mig att Caroline har svettast en och en annan gång på hennes rygg redan. Hon är inte lätt denna lilla dam men har ett stort <3 och enorm glädje till livet och speciellt hoppning!!

 
 
 
 
 
 
 

 

 

Gå även in och spana in hennes snygga header HÄR

 

 

 


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-03-11 - 13:50:20

Sv: Det är så roligt att höra allt du skriver och hur positiv du är. Det är alltid lite klurigt att låna någons häst för då är man rädd att den ska tycka hit och dit hela tiden. Men jag är så glad att det just var du som stod som ägare för det känns bara bra.

Jag tror att med lite mer rutin ska det nog sitta bättre och bättre. Hon är så underbar att jobba med, både på marken och på ryggen. Lilla finingen. :D

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Denise
2014-03-11 - 19:19:15

Alltid kul när man lånar ut sin häst och man märker att det går bra. Hästen trivs och både häst och ryttare utvecklas som ett ekipage. Kul att kunna följa deras framgångar :)

Svar: Ja visst är det =D
Ica

URL: http://flingans.nu


Postat av: Ella
2014-03-12 - 00:55:37

Fina Corvette! Saknar henne också, blev så kär i den hästen :D Hon är så fin!

Svar: Ja visst är hon helt underbar, men nu kan du följa henne på www.carolinebagfeldt.se :) Hopas allt är bra med dig!! Kramar
Ica

Postat av: Anna
2014-03-12 - 20:54:08

Vilka jättefina bilder :)

URL: http://dressyranna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: