Känner igen orden...


 
 
 
Tror inte att denna nyhet och Tv-sändning gått förbi någon av oss hästfolk. En annan jobbar ju så jag får titta på reprisen i morgon, någon mer som missar det??
 
Snacka om att de tog orden från mig ;) "Känns som att sitta på en tickande bomb", ni som läst det i bloggen vet. Nästan så jag ryser när jag läser det. För det är precis så Cassador är.. :) På gott och ont!
 
 
 


Postat av: Anonym
2014-03-11 - 19:34:29

Det ska bli både roligt och intressant. Både på hur dom lagt upp det hela men också just för att man "känner" ett par som är med och man träffat samtliga. Hoppas det håller! :)

URL: http://dressyrkillen.se


Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot
2014-03-12 - 19:09:19

Tyckte programmet var så bra!
Och jag känner också igen det där med "som att sitta på en tickande bomb". Händer visserligen inte dagligen för mig, men tillräckligt ofta… Speciellt när Hero stått någon dag

URL: http://stockholmsjenna.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: