Ibland har man tur :)


 
 
Fullt upp hela dagen, som vanligt... :) Tur jag tog bilen till stallet, tänkte jag skulle hämta mina stövlar som är lagade, el stövel. Så nu kan jag ha mina snyggingar på tävling igen. Sen skulle jag ringa och boka in vaccination på Cassador nästa vecka, det är inget tävling på ett tag så passade perfekt nu. Då hade jag sådan tur då veterinären hade redan en tid bokad IDAG :D grymt bra!! Det enda va att jag fick skjuta på hoppträningen till lördag eller söndag på grund av att jag vill att han ska ta det lite lugnare i två dagar. Nu blir det hoppträning för Rickard Rådås i några veckor då Amanda Ericsson åker till Arezzo i morgon. Men Rickard brukar alltid hitta på något roligt, förra året hoppade vi Gina Tricots Grand Prix finalbana, riktigt roligt!! Jag har även suttit i lite roliga telefonsamtal och fixat med tvätt och lite andra nyttiga saker. Lite mindre bloggning :) men blir mer i morgon. Roligt att ni bombat med så mycket frågor, jag tänkte beta av några stycken varje dag, ska bli riktigt roligt att ge er svaren :)
 
 
Cassador va fin idag med <3
 
 
 
LILLY <3
 


Postat av: Matilda
2014-03-13 - 07:35:39

Å vilken sommarlängtan man får av badande hund!!!

URL: http://www.showjumper.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: